Klantenservice
1 Hoe kan ik Puur linnen bereiken?
1.1 Hoe kan ik Puur linnen bereiken?

Mail          info@puurlinnen.nl
Telefoon        026-3736306

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur.

Mails worden binnen 8 uur beantwoord.

Postadres Puur Linnen:
Postbus 2
5900 AA in Venlo
2 Wanneer ontvang ik mijn product?
2.1 levertijd
Puur Linnen verzend alle orders binnen 2 werkdagen indien deze op voorraad zijn. Wanneer een product tijdelijk is uitverkocht zal dit tijdens het bestelproces zichtbaar zijn. De levertijden "indien niet op voorraad" worden ook bij de productpagina aangegeven.

Het kan voorkomen dat producten alsnog bij de orderverwerking niet leverbaar blijken te zijn. U wordt hierover dan binnen 8 uur geinformeerd en uiteraard mag u de bestelling dan annuleren. In dit geval boeken wij het geld dezelfde dag naar u retour. Wij proberen deze situatie echter te allen tijde te voorkomen.

In prinicipe zijn alle merken direct leverbaar behalve het merk DECOPUR. Het beddengoed van Decopur wordt op maat gemaakt waardoor het een levertijd van 2 tot 3 weken heeft.
3 Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
3.1 melden van klacht
Klachten willen wij horen!

Puur Linnen heeft met grote zorg de collectie samengesteld waarbij kwaliteit van de producten leidend is geweest. Wij zijn ervan overtuigd dat u jaren plezier zult hebben van uw aankopen maar willen u in elk geval 1 jaar garantie aanbieden op slijtage.

Heeft u toch klachten over onze producten dat verzoeken wij u om ons te mailen of te bellen en wij zullen zeker met u zoeken naar een oplossing.
4 Hoe kan ik producten retour sturen?
4.1 retouradres
Zodra uw retour bij ons is aangemeld ontvangt u van ons het retouradres.
4.2 voorwaarden retourzending
Wilt u (een deel van) uw order retour sturen dan verzoeken wij u om uw retourzending aan te melden per mail naar info@puurlinnen.nl met vermelding van uw naam en het terug te zenden artikel. 

De artikelen moeten in de originele verpakking, niet gebruikt en voldoende gefrankeerd worden geretourneerd.

Kosten en risico van deze retourzending zijn voor rekening van de koper.
5 Hoe kan ik betalen?
5.1 Hoe kan ik betalen?
Onze online betaalmogelijkheden worden op afterpay na verzorgd door Buckaroo . Buckaroo is gespecialiseerd in het veilig afhandelen van betalingen via internet. Er wordt gebruik gemaakt van een platform waarin u veilig uw betaling, via een ssl (beveiligde) verbinding, kunt afhandelen.

IDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Maakt u gebruik van internetbanking bij ABN Amro, Rabobank, ING, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Triodos Bank of Knab dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de internetbetaalomgeving van uw eigen bank.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar www.ideal.nl.

CREDITCARD (VISA/MASTERCARD)
U kunt uw bestelling ook betalen met Creditcard (Visa/Mastercard). Deze betalingen worden uitgevoerd door Payment Provider Buckaroo en zijn 100% veilig. 

OVERSCHRIJVING PER BANK
U kunt er tevens voor kiezen om het bedrag naar ons over te maken. Uw bestelling zal worden verzonden zodra het juiste bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Onze bankgegevens zijn: ABNAMRO nummer 445157437 / Iban no: NL80ABNA0445157437.

AFTERPAY
Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay. AfterPay voert voor Puur Linnen het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Benkempers.com betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 350.00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 500.00.
Uw bijdrage voor een betaling via Afterpay is 0,95 per aankoop.
 
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk Puur Linnen het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk Puur Linnen het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk Puur Linnen het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Verder bieden wij onze klanten uit Belgie Mister cash aan en onze duitse klanten Sofort Banking.
6 Geeft Puur Linnen garantie?
6.1 garantie
Puur Linnen geeft garantie omdat wij overtuigd zijn van de kwaliteit van onze producten.
De linnen dekbedovertrekken en linnen lakens zijn geselecteerd op kwalteit. Ondanks dat kan er uiteraard een keer een productiefout in het beddengoed ontstaan. Deze klachten lossen wij op door u een nieuwe exemplaar toe te sturen.

Bij puur linnen bent u verzekerd van 1 jaar garantie!

7 Wat zijn de verzendkosten?
7.1 verzendkosten nederland
Voor bestelling binnen Nederland vanaf 50 euro rekenen wij geen verzendkosten.

Bestellingen kleiner dan 50 euro krijgen een bijdrage in de verzendkosten van 4,95.
7.2 verzenkosten buiten nederland
Voor Belgie, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italie en Spanje geldt een verzendtarief van 9,95.

Voor alle overige landen binnen de EU bedragen de verzendkosten 25 euro.
De verzendkosten worden berekend tijdens het bestelproces.

De verzendkosten voor zendingen buiten de EU zijn op aanvraag. Stuurt u ons een mail met de gewenste producten dan maken we voor u een offerte op maat.
8 Kan ik op maat beddengoed laten maken?
8.1 beddengoed op maat
Beddengoed op maat is mogelijk bij het merk Decopur. U kunt bij Decopur er zelfs voor kiezen om een overtrek in 2 kleuren te laten maken (voor en achterkant andere kleur). Daarnaast kunt u kiezen voor een knopen sluiting, strikken, rechte instopstrook of flessenhals sluiting.

Bij maatwerk zijn de prijzen op aanvraag.
9 Hebben jullie ook een winkel?
9.1 winkel
Puur Linnen verkoopt haar collectie online. U kunt de producten niet in een winkel bekijken maar u mag uiteraad de producten bestellen, thuis bekijken en bij twijfel het product aan ons retour sturen.
Wij besteden veel tijd aan het fotograferen van onze producten. U treft bij ons foto's aan zoals de producten er daadwerkelijk uit zien. Dit geldt ook voor de kleuren.

Stylingadvies voor uw slaapkamer

Verder biedt Puur Linnen de mogelijkheid om uw slaapkamer te laten stylen. Wij sturen dan een ervaren styliste bij u langs die u zal adviseren over het meubiliair, de verlichting, de te gebruiken kleuren en welk beddengoed het mooiste zal staan bij uw inrichting. Heeft u interesse in een stylingadvies dan maken wij graag een offerte voor u. Mailt u naar info@puurlinnen.nl

Neem contact op
* Verplichte velden
Powered by Lightspeed - Theme by InStijl Media